Teraz TOFU Studio otrzymało aż dwie nagrody w 48. edycji amerykańskiego konkursu CREATIVITY INTERNATIONAL AWARDS. Co ważne, jurorzy tegorocznej edycji tego konkursu uznali kampanię promującą „Sąd Ostateczny” Hansa Memlinga za najlepszy projekt tej edycji konkursu i przyznali nagrodę BEST IN SHOW.
Zobacz film promocyjny TOFU Studio:
Creativity International Awards jest jednym z najdłużej działających, niezależnych konkursów w USA skierowanych do branży reklamowej i projektowej. Otwarty na profesjonalistów i studentów, od 1970 roku stara się promować kreatywne i nieszablonowe rozwiązania projektowe. Wszystkie konkursowe prace oceniane są przez wyselekcjonowany panel specjalistów reklamowych i projektowych, którzy poświęcają swój czas i wiedzę biorąc udział w ocenach.
ZOBACZ: Złota kula wróciła nad Gdańsk. Zobacz spot promocyjny “Sądu Ostatecznego”
W tym roku aż dwie nagrody otrzymało gdańskie TOFU Studio za projekt „Złotej Kampanii” promującej XV wieczny tryptyk „Sąd Ostateczny” Hansa Memlinga, przygotowanej na zlecenie Muzeum Narodowego w Gdańsku. Identyfikacja wizualna stworzona na potrzeby tych działań otrzymała platynę, czyli najwyższe wyróżnienie w kategorii Corporate Identity Program, zaś plakaty wykorzystywane w działaniach komunikacyjnych zostały uznane najciekawszym projektem całej tegorocznej edycji Creativity International Awards otrzymując prestiżowy tytuł: BEST IN SHOW.
To już druga nagroda za “Złotą kampanię” przyznana w USA - pierwszą TOFU Studio otrzymało w maju br., podczas 11. edycji konkursu International Design Awards (IDA), odbywającym się w Los Angeles.
WIĘCEJ: „Złota kampania” z nagrodą w prestiżowym konkursie International Design Awards
Studio TOFU jest także laureatem tegorocznej Nagrody za Promocję Kultury Miasta Gdańska im. Marcina Opitza przyznawaną przez Prezydenta Miasta Gdańska oraz kilkudziesięciu innych konkursów w Polsce i na świecie.
CZYTAJ TAKŻE: „Złota kampania” w finale azjatyckiego konkursu Golden Pin Design Award 2018