Tematem konkursu jest stworzenie autorskiego materiału audiowizualnego (trailera), który przedstawiać będzie krótką zapowiedź ulubionej książki.
Trailer może trwać maksymalnie 1 minutę i 20 sekund. Każda szkoła może zgłosić do konkursu dowolną liczbę prac.
Projekt filmowy należy wykonać maksymalnie w grupach 5 osobowych. Prace należy przesłać drogą elektroniczną na adres imprezy@pmgdansk.pl do dnia 2 kwietnia 2021 r.
Konkurs przeznaczony jest dla młodzieży z gdańskich szkół i odbywa się w dwóch kategoriach wiekowych:
- szkoły podstawowe klasy VII-VIII
- szkoły ponadpodstawowe
Nagrodami w Konkursie są nagrody rzeczowe oraz publikacja trailerów na stronie internetowej Pałacu Młodzieży oraz na kanale Pałacu Młodzieży w serwisie YouTube.
Przygotowany trailer wraz z kompletem dokumentów należy przesłać do Organizatora w wersji elektronicznej na adres mailowy:
- imprezy@pmgdansk.pl w temacie podając „Czytamy nagrywamy – nazwa szkoły”.
W przypadku nagrań, których wielkość pliku przekracza 20 MB zalecane jest użycie zewnętrznej platformy do przesyłania plików tj. www.wetranfer.com.
Co istotne, każda praca konkursowa musi zawierać napisy, które wyświetlane będą podczas odtwarzania trailera. Brak napisów dyskwalifikuje pracę. Szczegółowy regulamin oraz Kartę Zgłoszenia znajdziemy na stronie Pałacu Młodzieży.