Derby Lechii z Arką
Piłkarze Fortuna 1. Ligi mają za sobą 31. ligowych kolejek, przed nimi jeszcze trzy. Na czele tabeli jest Lechia Gdańsk (62 punkty), za nią Arka Gdynia (59), trzeci GKS Katowice (53), potem Wisła Płock i GKS Tychy (po 51). W przedostatniej kolejce sezonu 2023/2024 na Polsat Plus Arenie Gdańsk dojdzie do derbów Trójmiasta.
Spotkanie zaplanowane zostało na niedzielę, 19 maja, godz. 20.30. Może się okazać, że Lechia i Arka do tego czasu będą już miały zapewniony bezpośredni awans do ekstraklasy.
Będzie rekord frekwencji
16 kwietnia ruszyła sprzedaż na hitowe starcie między zespołami z Lechii i Arki pod hasłem: BIJEMY REKORD NA DERBY! Do tej pory najwyższą frekwencję w historii pierwszoligowych rozgrywek zanotowano podczas spotkania Wisły Kraków ze Stalą Rzeszów, które zgromadziło 31 916 widzów na trybunach. Na Polsat Plus Arenie Gdańsk w tym sezonie najwięcej kibiców oglądało mecz Lechii z Wisłą Kraków - 12 003.
W poniedziałek, 29 kwietnia, poinformowano, że ponad 36 tysięcy miejsc jest już zajętych!!! REKORD FREKWENCJI ZOSTANIE POBITY 19 MAJA!!!
"Na frekwencję składa się ponad 31 tys. biletów z otwartej sprzedaży (sektory zwykłe oraz prestige), około 1 tys. biletów na loże VIP i prestige oraz ponad 4 tys. biletów ze sprzedaży zamkniętej i rezerwacji, w tym m. in. fankluby, sponsorzy, kibice gości, Akademia" - poinformował klub.
Nie możesz przyjść na mecz, przekaż bilet lub karnet
W środę, 5 maja, gdański klub wprowadził możliwość przekazania biletu lub karnetu innej osobie na derby Trójmiasta w związku z wyprzedaniem wszystkich dostępnych miejsc na to spotkanie. Dotyczy to oczywiście osób, które z różnych powodów nie będą mogły być obecne 19 maja wieczorem na Polsat Plus Arenie Gdańsk.
Opcja przekazania biletu dostępna jest w systemie biletowym na stronie BILETY.LECHIA.PL. Zmiany można dokonać też w punktach sprzedaży stacjonarnej.
Instrukcja dla osób posiadających konto w systemie biletowym:
- Zaloguj się na swoje konto pod adresem BILETY.LECHIA.PL
- Wejdź w zakładkę „Twoje konto”
- Otwórz swój bilet/karnet
- Kliknij opcję „Przekaż”
- Usuń swoje dane i uzupełnij o dane nowego posiadacza biletu
Instrukcja dla osób korzystających z systemu jako gość:
- Z wiadomości e-mail po otrzymaniu potwierdzenia zamówienia wejdź w link przenoszący do transakcji.
- Wybierz bilet, który chcesz przekazać
- Kliknij opcję „Przekaż”
- Usuń swoje dane i uzupełnij o dane nowego posiadacza biletu
Przekazanie biletu z niższej kategorii cenowej (np. senior, ulgowy) na wyższą (np. normalny) wiąże się z dopłatą wynikającą ze standardowego cennika biletów. Zwrot biletu ani różnicy w cenie w przypadku zmiany kategorii nie jest możliwy.