- nie dotyczy -
- nie dotyczy -
- nie dotyczy -
Zgłoszenie - pisemny wniosek o interwencję na uciążliwość hałasową istniejącego podmiotu gospodarczego z podaniem nazwiska i adresu zgłaszającego.
- nie dotyczy -
- nie dotyczy -
Rozpatrzenie interwencji:
- ustalenie sytuacji prawnej i wykonanie pomiarów kontrolnych celem stwierdzenia stanu faktycznego,
- w przypadku stwierdzenia przekraczania dopuszczalnych poziomów hałasu poza terenem zakładu, przeprowadzenie postępowania administracyjnego w celu wydania decyzji o dopuszczalnym poziomie hałasu,
- wysyłka decyzji pocztą.
Termin - zgodnie z k.p.a.:
- niezwłocznie rozpatrzenie interwencji,
- do - jednego miesiąca od daty zakończenia postępowania dowodowego w toczącym się postępowaniu administracyjnym.
ZESPÓŁ OBSŁUGI MIESZKAŃCÓW NR 1
ul. Partyzantów 74
80-254 Gdańsk
punkt informacyjny-parter
tel. 58 323 69 00
ZESPÓŁ OBSŁUGI MIESZKAŃCÓW NR 3
ul. Nowe Ogrody 8/12
80-803 Gdańsk
stanowisko 14, 15, 16,
tel. 58 323 60 64 ,60 65,60 66.
ZESPÓŁ OBSŁUGI MIESZKAŃCÓW NR 4
ul. Wilanowska 2
80-803 Gdańsk
tel. 58 323 71 30
Wydział Ekologii i Energetyki Urząd Miejski w Gdańsku - Referat Jakości Środowiska
ul. Nowe Ogrody 8/12
80-803 Gdańsk
siedziba Wydziału: ul. Kartuska 32/34, 80-104 Gdańsk
pokój nr 11, tel. 58 768 82 15, 58 768 82 25
Odwołanie od decyzji służy do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Gdańsku, ul. Podwale Przedmiejskie 30 za pośrednictwem Wydziału w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji.
- Art. 115a ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. - prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2024r., poz. 54 ze zm.) oraz § 1 i § 2 rozporządzenie Ministra Ochrony Środowiska, z dnia 14 czerwca 2007 r. w sprawie dopuszczalnych poziomów hałasu w środowisku (Dz. U. z 2014 r. poz. 112),
- Kodeks postępowania administracyjnego z dnia 14 czerwca 1960 r. (Dz. U. z 2024r., poz. 572).
Rozpatrywane będą zgłoszenia o interwencję zawierające dane kontaktowe zgłaszającego (adres e-mail, numer telefonu) oraz informacje umożliwiające identyfikację podmiotu gospodarczego emitującego ponadnormatywny hałas.