ZAWIADOMIENIE WYDZIAŁU OCHRONY ŚRODOWISKA
Na podstawie art. 19 i 32 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. Nr 62 poz. 627 z dnia 20 czerwca 2001 z późn. zm.) Prezydent Miasta Gdańska
ZAWIADAMIA:
- o umieszczeniu w publicznie dostępnym wykazie danych: wniosku Radio Trefl Sp. z o.o., z siedzibą w Sopocie, ul. Armii Krajowej 137-139 o wydanie decyzji o udzieleniu pozwolenia na budowę dla inwestycji: budowa radiowej stacji nadawczej, zlokalizowanej na dachu budynku biurowego przy ul. Tkackiej 7/8 w Gdańsku.
- o umieszczeniu w publicznie dostępnym wykazie: „Raportu o oddziaływaniu na środowisko radiowej stacji nadawczej, zlokalizowanej na dachu budynku biurowego przy ul. Tkackiej 7/8 w Gdańsku”.
Wnioski i uwagi w sprawie inwestycji, co do której toczy się postępowanie, można składać do Wydziału Urbanistyki Architektury i Ochrony Zabytków Urzędu Miejskiego w Gdańsku, ul. Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk lub kierować na adres internetowy: umg@gdansk.gda.pl, w terminie 21 dni od daty ukazania się niniejszego zawiadomienia.
30.05.2005