PORTAL MIASTA GDAŃSKA

Stanowiska ds. techniczno-eksploatacyjnych w Gdańskich Nieruchomościach

Stanowiska ds. techniczno-eksploatacyjnych w Gdańskich Nieruchomościach
Więcej artykułów poświęconych Gdańskowi znajdziesz na stronie głównej gdansk.pl

Jesteśmy ważnym podmiotem na rynku nieruchomości, zarządzając ponad 17 tys. lokali mieszkalnych i użytkowych. Wykonujemy zadania w zakresie administrowania, obsługi technicznej, finansowej oraz inwestycyjnej gminnego zasobu nieruchomości.
Chcesz pracować na rzecz Mieszkanek i Mieszkańców Gdańska, lubisz pracę z ludźmi i nie boisz się ciekawych wyzwań zawodowych – dołącz do naszego zespołu.

Dyrektor Gdańskich Nieruchomości ul. Partyzantów 74, 80-254 Gdańsk, ogłasza nabór na wolne stanowiska urzędnicze:

stanowiska ds. techniczno-eksploatacyjnych.

  1. Wymagania niezbędne:
    • wykształcenie średnie
    • minimum  2 - letni udokumentowany staż pracy
    • doświadczenie związane z branżą budowlaną, lub w pracy w jednostkach budżetowych związanych z zarządzaniem nieruchomościami
    • umiejętność samodzielnego planowania i organizacji pracy
    • umiejętność pracy pod presją czasu
    • bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Office
    • brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
    • obywatelstwo polskie, nieposzlakowana opinia, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
  1. Wymagania dodatkowe:
    • wykształcenie wyższe
    • znajomość przepisów branżowych (m.in. ustawa Prawo Budowlane)
    • znajomość ustawy Prawo Zamówień Publicznych
    • doświadczenie w nadzorowaniu/prowadzeniu prac w zakresie robót remontowych.
  1. Zakres zadań:
    • weryfikacja zgłoszeń najemców dotyczących remontów i napraw lokali w tym prowadzenie korespondencji
    • przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń mieszkańców dotyczących nieprawidłowości w zakresie: stanu technicznego budynków, lokali oraz infrastruktury towarzyszącej i przekazywanie celem załatwienia i wykonania do właściwego działu zakładu
    • weryfikacja i kwalifikacja zleceń realizowanych przez konserwatorów
    • udział w przygotowaniu ocen stanu technicznego i eksploatacyjnego lokali związanych z wnioskami lokatorów składanymi w Urzędzie Miejskim
    • przygotowanie dokumentacji techniczno-eksploatacyjnej związanej ze sprzedażą lokali
    • udział w protokolarnym przejmowaniu lokali od najemców
    • udział w przejmowaniu lokali i budynków po wykonanym remoncie przez Gdańskie Nieruchomości
    • udział w przygotowywaniu danych niezbędnych do wykonania przeglądów stanu technicznego obiektów budowlanych
    • udział w przygotowywaniu danych do przetargów, zleceń itp. realizowanych przez inne komórki zakładu związanych utrzymaniem techniczno-eksploatacyjnym budynków
    • przekazywanie do właściwej komórki merytorycznej informacji niezbędnych do likwidacji szkód
    • współpraca i wparcie zespołów administratorów w ramach zadań Obszarów Administracyjnych związanych z techniczno-eksploatacyjnym utrzymaniem budynków i lokali
    • terminowe i rzetelne udzielanie odpowiedzi na pisma.
  1. Kandydatom oferujemy:
    • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony maksymalnie na 6 miesięcy; po tym okresie możliwe jest zawarcie kolejnej umowy o pracę
    • możliwość zdobycia doświadczenia i rozwoju zawodowego (kursy, szkolenia, dofinansowanie do wybranych form edukacji własnych)
    • wymiar czasu pracy: pełny etat - 40 godz. tygodniowo (w przypadku osób niepełnosprawnych zgodnie z odrębnymi przepisami)
    • specyfika pracy: praca biurowa oraz praca w terenie, związana z realizacją zadań
    • możliwość udziału w grupowym ubezpieczeniu na życie
    • możliwość dofinansowania okularów korekcyjnych;
    • przewidywany termin zatrudnienia: styczeń / luty 2025 r.
  1. Warunki finansowe:
    • miesięczne wynagrodzenie brutto w przedziale 5.200,00 - 6.200,00 złotych, w zależności od doświadczenia i kompetencji;
    • benefity płacowe:
      • nagroda za realizację celów rocznych, stanowiąca do 100% miesięcznego wynagrodzenia brutto
      • uznaniowa roczna nagroda pieniężna za szczególne zaangażowanie
      • dodatek specjalny z tytułu powierzenia dodatkowych zadań
      • nagroda jubileuszowa
    • dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. ”trzynastka” stanowiąca 8,5% wynagrodzenia rocznego brutto (ok. jednomiesięczne wynagrodzenie brutto)
    • możliwość przystąpienia do Pracowniczego Planu Kapitałowego
    • pakiet świadczeń socjalnych m.in. dopłaty do kart FitProfit, do wypoczynku dla pracownika.
  1. Wymagane dokumenty:
    Dokumenty aplikacyjne kandydatów na wyżej wymienione stanowisko, złożone w języku polskim, winny zawierać:
    • list motywacyjny i CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej (art.22¹ Kodeksu Pracy)
    • kserokopie świadectw pracy
    • kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe
    • kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnień, o których umowa w art.13 a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 530) jest zobowiązany złożyć  kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność
    • oświadczenie o nieposzlakowanej opinii
    • oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ściągane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia kandydat zobowiązany zostanie do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego)
    • oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych
    • dokumenty potwierdzające staż pracy lub kompetencje nabyte w trakcie nauki w języku obcym muszą być przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego
    • dokumenty potwierdzające staż pracy winny jednoznacznie wskazywać okres zatrudnienia oraz charakter stosunku pracy, na podstawie, którego świadczona była praca, w szczególności za granicą.
  1. Do kolejnego etatu rekrutacji zostaną zaproszeni kandydaci, którzy:
    • złożą wszystkie wyżej wymienione dokumenty
    • spełnią wszystkie wymagania niezbędne.

W miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia naboru, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Gdańskich Nieruchomościach przekroczył 6%.

Wymagane dokumenty należy składać:

    • osobiście w punkcie kancelaryjnym Gdańskich Nieruchomości, ul. Dyrekcyjna 7, w zamkniętych kopertach z następująca adnotacją: "Nabór – Stanowisko ds. techniczno-eksploatacyjnych"
    • lub przesłać na adres: Gdańskie Nieruchomości, ul. Dyrekcyjna 7, 80-852 Gdańsk z następującą adnotacją: "Nabór – Stanowisko ds. techniczno-eksploatacyjnych"
    • lub elektronicznie poprzez formularz eRecruiter - APLIKUJ

w terminie do 3 stycznia 2025 r. (decyduje data wpływu do Gdańskich Nieruchomości).

Wynik naboru zostanie zamieszczony na stronach internetowych Biuletynu Informacji Publicznej Gdańskich Nieruchomości oraz Gdańskich Nieruchomości i na tablicy informacyjnej Gdańskich Nieruchomości.

Informujemy, że nadesłanych ofert nie zwracamy.

  1. Klauzula informacyjna
    • Administratorem danych osobowych osób biorących udział w procesie rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781) są Gdańskie Nieruchomości z siedzibą przy ul. Partyzantów 74 80-254 Gdańsk.
    • Dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2024 r., poz.1135). Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z prawa pracy oraz ustawy o pracownikach samorządowych jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym.
    • Podanie przez Państwa innych danych, nie określonych w ww. przepisach jest dobrowolne i zostanie potraktowane jako wyrażenie zgody na ich przetwarzanie. Tak wyrażoną zgodę można odwołać w każdym czasie.
    • Każda z osób biorących udział w procesie rekrutacji posiada prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przekazywania danych a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz do przenoszenia danych.
    • Każda z osób biorących udział w procesie rekrutacji posiada prawo do złożenia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
    • Oferty nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów są przechowywane maksymalnie 3 miesiące od dnia zakończenia rekrutacji a pozostałe niezwłocznie niszczone. Imię, nazwisko i miejsce zamieszkania (w rozumieniu kodeksu cywilnego) pięciu najlepszych kandydatów wpisywane  są do protokołu z wyboru kandydata. Zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2024 r., poz.1135) dane kandydata wybranego w procesie rekrutacji (imię, nazwisko i miejsce zamieszkania)  upublicznione będą przez 3 miesiące na tablicy ogłoszeń oraz stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gdańskich Nieruchomości.
    • Podane dane osobowe nie będą przekazane do krajów trzecich ani ujawniane innym odbiorcom, chyba, że obowiązek taki wyniknie z żądań organów posiadających stosowne umocowania prawne.
    • Szczegółowych informacji odnoszących się przetwarzania danych osobowych udziela Inspektor Ochrony Danych Osobowych, z którym należy kontaktować  się osobiście w siedzibie Administratora danych osobowych lub drogą elektroniczną na adres e-mail iodo@nieruchomoscigda.pl oraz dedykowany formularz kontaktowy na stronie internetowej Gdańskich Nieruchomości.

Do pobrania: Oświadczenie kandydata do pracy (45.5 KB, doc)