Dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Gdańsku ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze: podinspektor(ka)/inspektor(ka)/starszy(a) inspektor(ka) w Referacie Obsługi Prawnej w Wydziale Organizacyjno-Technicznym (1/2 etatu, umowa o pracę)
I. Główne obowiązki
- Analiza, wdrażanie i stosowanie przepisów prawnych dotyczących zadań realizowanych przez Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Gdańsku
- Opracowywanie:
- projektów aktów prawnych (uchwał, zarządzeń)
- wzorów decyzji i porozumień/umów
- zapytań prawnych
- stanowisk prawnych
- Reprezentowanie Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Gdańsku w sprawach sądowych
- Udzielanie porad i konsultacji pracownikom oraz klientom Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Gdańsku
- Konsultowanie pod względem zgodności z obowiązującym prawem wydawanych decyzji administracyjnych i pisemnych odpowiedzi dotyczących rozwiązywania spraw społecznych
- Konsultowanie i opiniowanie odwołań od decyzji administracyjnych oraz orzeczeń w innych sprawach
- Prowadzenie szkoleń w zakresie obowiązujących przepisów prawnych oraz postępowania w sprawie przyznawania świadczeń z pomocy społecznej
II. Wymagania niezbędne
- Wykształcenie wyższe - prawo
- Bardzo dobra znajomość ustawy o pomocy społecznej
- Bardzo dobra komunikatywność w mowie i piśmie
- Wysoka kultura osobista
- Umiejętność współpracy
III. Wymagania dodatkowe
- Doświadczenie zawodowe w organach administracji publicznej (zwłaszcza samorządowych), w tym instytucjach pomocy społecznej
- Mile widziana praktyka w stosowaniu przepisów kodeksu postępowania administracyjnego oraz doświadczenie w pracy na aktach prawa miejscowego
IV. Wymagane dokumenty
- List motywacyjny
- Aktualne cv
- Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
- Kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie i kwalifikacje (w tym świadectw, dyplomów ukończenia studiów itp.)
- Kserokopie poświadczające przebieg dotychczasowego zatrudnienia (świadectw pracy, zaświadczenie od obecnego pracodawcy potwierdzające staż pracy itp.)
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieposzlakowanej opinii
- Oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
- Oświadczenie dotyczące zgody na przetwarzanie danych osobowych
Oświadczenia, zgoda na przetwarzanie danych osobowych i kwestionariusz osobowy dostępne do pobrania na stronie Biuletynu Informacji Publicznej.
Wszystkie oświadczenia należy opatrzyć własnoręcznym podpisem i datą.
V. Termin i miejsce składania dokumentów
Dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie w terminie do 2 stycznia 2025 r. w Kancelarii Ośrodka lub korespondencyjnie na adres: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie ul. Konrada Leczkowa 1A 80-432 Gdańsk. Kopertę należy opatrzyć dopiskiem „Nabór - stanowisko podinspektor(ka)/inspektor(ka)/starszy(a) inspektor(ka) w Referacie Obsługi Prawnej w Wydziale Organizacyjno-Technicznym”. Za datę złożenia dokumentów drogą pocztową uważa się datę wpływu dokumentów pod wskazany adres. Oferty, które nie będą zawierały wymaganych dokumentów lub złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Osoby spełniające wymagania formalne zostaną powiadomione telefonicznie lub poprzez e-mail o dalszych czynnościach związanych z procesem rekrutacji.
VI. Informacje dodatkowe
- Miejsce pracy - Wydział Organizacyjno-Techniczny ul. Leczkowa 1A teren Gminy Miasta Gdańska
- Czas pracy - poniedziałek, wtorek, czwartek od 7:30 do 15:30, środa od 8:00 do 17:00, piątek od 7:30 do 14:30
- Oferowane wynagrodzenie zasadnicze brutto od 2.557,50 zł do 2.997,50 zł + wysługa lat (ostateczna kwota uzależniona jest od posiadanego doświadczenia i kompetencji).
W miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia konkursu wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Gdańsku, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był wyższy niż 6%.