Prezydent Miasta Gdańska ogłasza wyniki III otwartego konkursu ofert na realizację zadań z zakresu rozwoju sportu na terenie Gminy Miasta Gdańska w 2017 roku.
Biuro Prezydenta ds. Sportu zwraca się z prośbą o zgłoszenie się przedstawicieli oferentów w celu uzgodnienia warunków umowy i złożenia dokumentacji do zawarcia umów, w terminie do 10 października 2017 roku (Urząd Miejski w Gdańsku ul. Nowe Ogrody 8/12, I piętro, pok. 116).
Uzgodnioną dokumentację do zawarcia umów należy składać w Urzędzie Miejskim w Gdańsku - Sala Obsługi Mieszkańców, ul. Nowe Ogrody 8/12 (stanowiska 14, 15, 16 i 17) lub w sekretariacie Biura Prezydenta ds. Sportu lub przesłać pocztą na adres: Urząd Miejski w Gdańsku – Biuro Prezydenta ds. Sportu, ul. Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk. Nie dotrzymanie terminu będzie równoznaczne z rezygnacją oferenta z przyznanej dotacji.
Wyniki konkursu (27.39 KB) |
Oświadczenie VAT (26.5 KB) |
Zaktualizowany harmonogram zadania (34.5 KB) |
Zaktualizowany kosztorys zadania (45 KB) |
Sprawozdanie z realizacji zadania (85.5 KB) |