
Jacek Rezner
Z muzyką związany od najmłodszych lat. Jego głównym instrumentem jest perkusja, na której gra od 12 roku życia. Współtworzył wiele zespołów związanych z Trójmiastem (Lastryko, Wilga, tempest moon, jutra, daltonists). Koncertował m.in. w Newcastle, Kampen, Bergen, Berlinie, Pradze, Aix an Provance, Kownie, Rydze, Tartu, Talinie oraz Dyneburgu.
Występował na takich festiwalach jak Offestiwal 2015, Spacefest 2014, Jazz Jantar 2014, Magnetofon 2013, Streetwaves (2014,2011. 2010), Metropolia jest Okey(2012,2011 2010) oraz Soundrive (2015,2013).
Brał udział w wymianie Stage Europe Network we Francji w 2013 roku, gdzie uczestniczył w warsztatach prowadzonych przez znanego francuskiego perkusistę̨ Laurenta Piacentino. W styczniu 2019 roku premierę miał spektakl “Tworzenie jest jak kęs marmuru”, reżyserowany przez Jarosława Rebelińskiego, do którego kompleksowo skomponował muzykę. W 2018 współpracował z zespołem Enchanted Hunters podczas tworzenia muzyki do filmu „małe stłuczki". Uczestniczył w lokalnych wydarzeniach kulturalnych m.in. projekcie „to nie ta melodia” organizowanym przez Kolonię artystów. Dzielił scenę̨ z takimi artystami jak Mark Gardner, Ray Dickaty, Zappi Diermaier, Jean-Hervé Péron, Amaury Cambuzat, Miriam Kjolen, Michał Pydo, Olgierd Dokalski, Grzegorz Nawrocki, Tomasz Ziętek oraz Arkadiusz Kowalczyk.
Od początku 2022 roku poszerza swoje horyzonty poprzez komponowanie muzyki w programie Ableton. W 2023 stworzył muzykę do spektaklu „Sześć” Magdaleny Kowali.
W ramach Stypendium Kulturalnego FUNDUSZ TWÓRCZY realizował projekt, o którym pisze:
"Celem projektu jest skomponowanie 10 autorskich utworów. Za klucz i bodziec do procesu twórczego, wykorzystam perkusje oraz wiedzę zdobytą doświadczeniem pracując jako technik dźwięku. Dźwięki uzyskane z instrumentu nagram w sposób eksperymentalny, aby później przetworzyć uzyskaną muzykę, wykorzystując współczesne narzędzia, tj. nagrane partie zmodyfikuję, poprzez wykorzystanie efektów, kompresji oraz modulacji. W projekcie zamierzam wykorzystać perkusje nie tylko jako instrument, do utrzymania rytmu w kompozycji, ale także jako narzędzie sonorystyczne, wysuwając na pierwszy plan brzmienie, barwę oraz fakturę muzyki. Główną inspiracją do projektu, będzie pojęcie repetytywności, transu oraz plemienności towarzyszącej instrumentom perkusyjnym, jako jednym z pierwszych instrumentów stworzonych przez człowieka."