Gdańsk Wisłoujście. Maszyna TBM gotowa do wiercenia tunelu pod Martwą Wisłą w ramach budowy III odcinka Trasy Słowackiego. Początek prac planowany jest na 29 maja br., wtedy też maszyna otrzyma wybrane przez internautów imię Damroka
Gdańsk Wisłoujście. Maszyna TBM gotowa do wiercenia tunelu pod Martwą Wisłą w ramach budowy III odcinka Trasy Słowackiego. Początek prac planowany jest na 29 maja br., wtedy też maszyna otrzyma wybrane przez internautów imię Damroka. Nz. tubbingi - betonowe elementy z których wykonywany będzie tunel
Gdańsk Wisłoujście. Montaż maszyny TBM, popularnie zwanej kretem, która będzie drążyć tunel pod Martwą Wisłą w ramach budowy III odcinka Trasy Słowackiego. Nz. wagonik przyszłej podziemnej kolejki
Gdańsk Wisłoujście. Montaż maszyny TBM, popularnie zwanej kretem, która będzie drążyć tunel pod Martwą Wisłą w ramach budowy III odcinka Trasy Słowackiego. Nz. kolejne moduły maszyny, czekające na montaż
Gdańsk Wisłoujście. Montaż maszyny TBM, popularnie zwanej kretem, która będzie drążyć tunel pod Martwą Wisłą w ramach budowy III odcinka Trasy Słowackiego. Nz. tarcza wiertnicza maszyny TMB
Gdańsk Wisłoujście. Montaż maszyny TBM, popularnie zwanej kretem, która będzie drążyć tunel pod Martwą Wisłą w ramach budowy III odcinka Trasy Słowackiego
Gdańsk Wisłoujście. Montaż maszyny TBM, popularnie zwanej kretem, która będzie drążyć tunel pod Martwą Wisłą w ramach budowy III odcinka Trasy Słowackiego. Nz. wykop pod drugą "nitkę" tunelu
Prace przygotowawcze przy budowie tunelu pod Martwą Wisłą w Gdańsku, którym pobiegnie IV odcinek Trasy Słowackiego łączący Trasę Sucharskiego ze stadionem PGE Arena.
Budowa Drogi Zielonej przebiegającej na granicy Gdańska i Sopotu, od Ergo Areny do skrzyżowania al. Grunwaldzkiej, Niepodległości i ul. Czyżewskiego. Nz. "wiszące w powietrzu" tory kolejowe, pod którym "przepychana" jest żelbetonowa kontrukcja tunelu