• Start
  • Wiadomości
  • Nie wiesz jak wypromować swój projekt do Budżetu Obywatelskiego? Zapraszamy na szkolenie!

Nie wiesz jak wypromować swój projekt do Budżetu Obywatelskiego? Zapraszamy na szkolenie!

07.08.2024
Więcej artykułów poświęconych Gdańskowi znajdziesz na stronie głównej gdansk.pl

Już za chwilę zakończy się weryfikacja projektów Budżetu Obywatelskiego zgłoszonych przez mieszkańców wiosną br. Poznamy projekty, które zakwalifikowały się do głosowania. Głosowanie rozpocznie się 9 września i potrwa do 23 września.

Co zrobić, by mieszkańcy zagłosowali na konkretny projekt?

Warto zadbać o to, by jak najwięcej osób dowiedziało się o pomyśle. W dobie Internetu i mediów społecznościowych warto postawić na promocję projektów za ich pomocą. O tym, jak to zrobić, wnioskodawcy dowiedzą się podczas specjalnie dla nich przygotowanego szkolenia. Poprowadzi je trenerka, Agnieszka Gutowska – związana z branżą nowych mediów od ponad 10 lat. Prowadzi szkolenia i wykłady na największych polskich uczelniach, tworzy treści, projektuje strategie komunikacji, administruje profilami klientów na Facebooku, Instagramie, LinkedIn, TikToku i w serwisie X (dawny Twitter). Planuje kampanie informacyjne oraz wizerunkowe. Nieustająco śledzi wszelkie newsy, zmiany w środowisku sociali i bada ich oddziaływanie na konta oraz profile w praktyce.

Czego dowiedzą się uczestnicy szkolenia?

- Podczas spotkania nasza trenerka podpowie, jak zachęcić mieszkańców Gdańska do głosowania na konkretny projekt z wykorzystaniem najpopularniejszych platform społecznościowych - informuje Marta Dzierżawska z Biura ds. Rad Dzielnic i Współpracy Z Mieszkańcami. - Celem warsztatów jest przekazanie wnioskodawcom bieżącej, praktycznej wiedzy z zakresu działań w serwisie Facebook i Instagram. W czasie szkolenia przewidujemy też czas na dyskusję i pytania z zakresu promocji projektów.

Warsztaty odbędą się 22 sierpnia (czwartek) o godz. 17.00 w formule on-line poprzez aplikację Microsoft Teams.

Link do spotkania: https://tinyurl.com/4shr4uut

Program szkolenia dla wnioskodawców BO

  1. Facebook i Instagram w promocji projektów (algorytmy, rodzaje contentu, budowanie zaangażowania, przegląd ciekawych kreacji)
  2. Stories
  3. Reels
  4. Podsumowanie i wnioski

Czas szkolenia: 2 godz. zegarowe (120 minut)

Zapraszamy do udziału wszystkich zainteresowanych tematem mieszkańców.

Materiały promocyjne dla wnioskodawców (plakaty, ulotka) są już dostępne na naszej stronie w zakładce:

"PROMOCJA PROJEKTU/materiały do pobrania"

mężczyzna z kobietą siedzą przy laptopie przy stoliku w plenerze na tle zieleni
fot. gdansk.pl / "Głosowanie na projekty BO 2025 odbędzie się w dniach 9-23 września 2024 r."