Już za chwilę zakończy się weryfikacja projektów Budżetu Obywatelskiego zgłoszonych przez mieszkańców wiosną br. Poznamy projekty, które zakwalifikowały się do głosowania. Głosowanie rozpocznie się 9 września i potrwa do 23 września.
Co zrobić, by mieszkańcy zagłosowali na konkretny projekt?
Warto zadbać o to, by jak najwięcej osób dowiedziało się o pomyśle. W dobie Internetu i mediów społecznościowych warto postawić na promocję projektów za ich pomocą. O tym, jak to zrobić, wnioskodawcy dowiedzą się podczas specjalnie dla nich przygotowanego szkolenia. Poprowadzi je trenerka, Agnieszka Gutowska – związana z branżą nowych mediów od ponad 10 lat. Prowadzi szkolenia i wykłady na największych polskich uczelniach, tworzy treści, projektuje strategie komunikacji, administruje profilami klientów na Facebooku, Instagramie, LinkedIn, TikToku i w serwisie X (dawny Twitter). Planuje kampanie informacyjne oraz wizerunkowe. Nieustająco śledzi wszelkie newsy, zmiany w środowisku sociali i bada ich oddziaływanie na konta oraz profile w praktyce.
Czego dowiedzą się uczestnicy szkolenia?
- Podczas spotkania nasza trenerka podpowie, jak zachęcić mieszkańców Gdańska do głosowania na konkretny projekt z wykorzystaniem najpopularniejszych platform społecznościowych - informuje Marta Dzierżawska z Biura ds. Rad Dzielnic i Współpracy Z Mieszkańcami. - Celem warsztatów jest przekazanie wnioskodawcom bieżącej, praktycznej wiedzy z zakresu działań w serwisie Facebook i Instagram. W czasie szkolenia przewidujemy też czas na dyskusję i pytania z zakresu promocji projektów.
Warsztaty odbędą się 22 sierpnia (czwartek) o godz. 17.00 w formule on-line poprzez aplikację Microsoft Teams.
Link do spotkania: https://tinyurl.com/4shr4uut
Program szkolenia dla wnioskodawców BO
- Facebook i Instagram w promocji projektów (algorytmy, rodzaje contentu, budowanie zaangażowania, przegląd ciekawych kreacji)
- Stories
- Reels
- Podsumowanie i wnioski
Czas szkolenia: 2 godz. zegarowe (120 minut)
Zapraszamy do udziału wszystkich zainteresowanych tematem mieszkańców.
Materiały promocyjne dla wnioskodawców (plakaty, ulotka) są już dostępne na naszej stronie w zakładce:
"PROMOCJA PROJEKTU/materiały do pobrania"