Zakończyła się weryfikacja projektów BO zgłoszonych przez mieszkańców wiosną br. Do głosowania dopuszczono 399 projektów. Głosowanie rozpocznie się 11 września i potrwa do 25 września. Co zrobić, by mieszkańcy zagłosowali właśnie na wasz projekt?
Warto zadbać o to, by jak najwięcej osób dowiedziało się o waszym projekcie. W dobie Internetu i mediów społecznościowych warto postawić na promocję projektów za ich pomocą. O tym, jak to zrobić, wnioskodawcy BO dowiedzą się podczas specjalnie dla nich przygotowanego szkolenia.
Czego dowiedzą się uczestnicy szkolenia?
- Podczas spotkania prowadzący je trener będzie tłumaczył, jak zachęcić mieszkańców Gdańska do głosowania na konkretny projekt z wykorzystaniem najpopularniejszych platform społecznościowych i jak korzystać z możliwości jakie daje nam Facebook i Instagram - informuje Marta Dzierżawska z Biura ds. Rad Dzielnic i Współpracy Z Mieszkańcami. - Celem warsztatów jest przekazanie wnioskodawcom bieżącej, praktycznej wiedzy z zakresu działań w serwisie Facebook i Instagram. W czasie szkolenia przewidujemy też pół godziny na dyskusję i pytania z zakresu promocji projektów.
Warsztaty odbędą się 31 sierpnia (czwartek) o godz. 17.00 w formule on-line poprzez aplikację Microsoft Teams.
Link do spotkania: https://tinyurl.com/ypkn7kdy
Program szkolenia dla wnioskodawców BO
- Facebook i Instagram - wprowadzenie, algorytmy, najnowsze formaty
- Wykorzystanie mediów społecznościowych w promocji projektów
- Przykłady i "antyprzykłady" działań promocyjnych
- Reklama z wykorzystaniem opcji - Promuj Post
- Podsumowanie i pytania
Zapraszamy!